Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi

Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi 
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 Temalı Kurabiye Buketi
Ben 10 deyince nasıl ya o nedir ki? diye şaşıran ben, çocukların sevdalısı olduğu günümüzün çizgi kahramanlarını sanırım daha iyi tanımalıyım:) Ben 10 meğersem özellikle küçük erkek çocuklarının bayıldığı bir çizgi karakteriymiş.. Neyse Ben 10'i öğrenmem geç olsa da güç olmadı en azından:) Ve işte ortaya siyah yeşil tonlarda Ben 10 temalı kurabiyelerden oluşan bu kurabiye buketi çıktı..




Share/Bookmark

Yorum Yazın

Yorumlarınızı bekliyoruz!